.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیم گلوگاه قهرمان کشتی کشور شد

تیم‌ مجاهدان صنعت برق گلوگاه با پیروزی قاطع مقابل نوین چرم البرز، مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد را کسب کرد.

به گزارش مهر، تیم‌ مجاهدان صنعت برق گلوگاه و نوین چرم البرز عصر جمعه در دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که تیم مجاهدان صنعت برق گلوگاه با نتیجه قاطع هشت بر صفر صاحب برتری شد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

از نکات جالب توجه دیدار پایانی این مسابقات این بود که پس از پیروزی تیم گلوگاه در وزن 84 کیلوگرم، دو کشتی گیر اوزان، 96 و120کیلوگرم تیم نوین چرم البرز برابر کشتی گیران گلوگاه حاضر به مسابقه نشدند.

پیشگامان آسانسور مازندران در دیداررده بندی این مسابقات با نتیجه قاطع هفت بر یک تیم مهرگان قوچان را شکست داد و درجای سوم ایستاد.

مجاهدان صنعت برق ایران (گلوگاه) درنخستین دیدار مرحله پایانی این مسابقات با نتیجه پنج بر سه پیشگامان آسانسور مازندران که میزبانی این مسابقات را برعهده داشت را شکست داد و فینالیست شد و نوین چرم البرز برابر مهرگان قوچان صاحب برتری شد و به فینال صعود کرده بودند.

در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد (جام ولایت) تیمهای نوین چرم البرز و مجاهدان صنعت برق گلوگاه از گروه اول و پیشگامان آسانسور مازندران و مهرگان قوچان از گروه دوم به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.093 seconds.